پروتئین وی ایرانی یا خارجی؟

پروتئین وی از جمله محبوب‌ترین مکمل‌های بدنسازی است که برای عضله سازی و بهبود عملکرد بدن استفاده می‌شود. این مکمل به دلیل تاثیر شگفت انگیز خود توسط افراد زیادی انتخاب می‌شود تا به آن‌ها کمک کنند در مدت زمان کمی به اندام ایده‌آل خود دست پیدا کنند. با وجود تنوع بالای مکمل‌های پروتئین وی در بازار شاید برای شما سوال ایجاد شود که کدام یک را بخرم؟ مکمل پروتئین وی ایرانی یا خارجی؟ کدام از این دو اثر بهتری خواهد شد؟ در این مقاله از داروخانه آنلاین داروبیار به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

آیا باید از مکمل پروتئین وی استفاده کنم؟

مکمل پروتئین وی که با نام مکمل آب پنیر هم شناخته می‌شود، یک همراه مفید برای بدنسازان است. بدن همه افراد به پروتئین نیاز دارد و این پروتئین می‌تواند از طریق مواد غذایی جذب بدن شود اما در ورزشکاران برای عضله سازی و حفظ حجم عضلانی، نیاز به مصرف مقدار بیشتری پروتئین احساس می‌شود. در این شرایط می‌توان از شیک‌های پروتئینی استفاده کرد یا برنامه غذایی پر پروتئین‌تری را دنبال کرد اما مصرف مکمل پروتئین وی محبوبیت بیشتری دارد.

مکمل‌های ورزشی کمبودهای موجود در برنامه غذایی ورزشکاران را جبران کرده و سرعت انجام فرآیندهایی نظیر عضله سازی را افزایش می‌دهند، اگر شما هم دوست دارید در کمترین زمان ممکن به بدن عضلانی برسید، مصرف مکمل پروتئین وی مفید خواهد بود. این مکمل علاوه بر عضله سازی سریع‌تر، باعث بهبود عملکرد در حین تمرینات ورزشی شده و سرعت ریکاوری را افزایش می‌دهد.

مشاهده انواع پروتئین وی در داروخانه آنلاین داروبیار

از جمله اثرات مکمل پروتئین وی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • افزایش توده عضلانی (بدون چربی)
  • افزایش قدرت
  • بهبود عملکرد حین انجام تمرینات ورزشی
  • ریکاوری سریع‌تر عضلات
  • جبران کمبودهای پروتئینی بدن
  • حاوی آمینواسیدها و مواد معدنی مفید برای بدن

پروتئین وی ایرانی بخرم یا خارجی؟

در ویدیوی زیر به طور کامل در مورد تفاوت های پروتئین وی ایرانی و خارجی توسط یکی از کارشناسان تربیت بدنی توضیح داده شده است.

بیشتر اوقات وقتی در مورد نوع ایرانی یا خارجی یک محصول صحبت می‌کنیم، معمولا این جمله را می‌شنویم که مسلما نوع خارجی آن بهتر خواهد بود اما در واقعیت اینگونه نیست. هنگام انتخاب مکمل پروتئین وی باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید زیرا صرفا خارجی بودن یک محصول تضمین کننده اثربخشی آن نخواهد بود و ایرانی بودن مکمل پروتئین وی هم نشان دهنده کیفیت پایین نیست.

بزرگ‌ترین مزیت مکمل پروتئین وی ایرانی نسبت به نوع خارجی، قیمت مقرون به صرفه آن است. گاهی اوقات مکمل با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی کیفیتی به مراتب بهتر از نوع خارجی با قیمت بیشتر خواهد داشت. از آنجایی که مکمل پروتئین وی در داخل کشور تولید می‌شود، دسترسی به آن راحت‌تر از مکمل‌های خارجی است. در هر صورت سوال خرید مکمل پروتئین وی ایرانی یا خارجی؟ پاسخ دقیقی ندارد. هر دو می‌توانند به بدنسازان کمک کنند به اندام ایده‌آل خود دست یابند.

به طور کلی اگر تا به امروز مکمل پروتئین وی خارجی مصرف کرده و از عملکرد آن راضی بوده‌اید، بهتر است به مصرف همان مکمل ادامه دهید اما اگر اولین بار است که قصد استفاده از مکمل پروتئین وی را دارید، نمونه‌های ایرانی می‌توانند انتظارات شما را برآورده سازند. از مکمل های ایرانی می توان به وی ژن استار و وی iss اشاره کرد.

کیفیت پروتئین وی ایرانی بیشتر است یا پروتئین وی خارجی؟

در هر دو نوع می‌توان مکمل‌های با کیفیتی پیدا کرد اما با اختلاف قیمت زیاد! مکمل‌های پروتئین وی با کیفیت معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند زیرا در تولید آن‌ها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است، در نتیجه طبیعی است که اثر بخشی بهتری هم داشته باشند. از سمت دیگر بین مکمل پروتئین وی ایرانی و خارجی اختلاف قیمتی به دلیل تعرفه واردات وجود دارد. از آنجایی که مکمل‌ها از کشور دیگری وارد ایران می‌شوند، هزینه‌ای برای گمرک پرداخت می‌شود که همین امر باعث قیمت بیشتر آن نسبت به مکمل ایرانی شده است.

با وجود همه این نکات، نمی‌توان به طور قطع گفت که مکمل پروتئین وی ایرانی هیچ اثری نداشته و مکمل پروتئین وی خارجی معجزه خواهد کرد. در چندین سال اخیر برندهای ایرانی خوش نامی نظیر پگاه، کاله و کارن بر این مکمل‌ها تمرکز کرده و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند که باعث کسب رضایت ورزشکاران شده‌اند. شما باید ابتدا یک بررسی کلی انجام داده و با توجه به نظر پزشک یا نظرات سایر مصرف کنندگان، بهترین گزینه را خریداری کنید.

هم چنین می توانید با بهترین پروتئین وی برای حجم نیز آشنا شوید.

Internal or external whey protein

خرید مکمل پروتئین وی ایرانی یا خارجی

متاسفانه مکمل‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که در صورت عدم دقت، ممکن است آن‌ها را خریداری کنید. برای اینکه از اصل بودن یک مکمل مطمئن باشید، توصیه می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری نظیر داروخانه آنلاین داروبیار انجام دهید. در این فروشگاه می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد مکمل مورد نظر خود بدست آورده و پس از انتخاب، اقدام به خرید مکمل پروتئین وی ایرانی یا خارجی کنید. علاوه بر آن در صورتی که برای خرید مکمل نیاز به مشورت دارید، کارشناسان ما در داروبیار پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برای مشاهده قیمت پروتئین وی 5 کیلویی کلیک کنید.

به خاطر داشته باشید که مصرف مکمل پروتئین وی به تنهایی باعث عضله سازی نمی‌شود. همراه این مکمل باید یک برنامه غذایی سالم را دنبال کرده و تمرینات ورزشی را به طور منظم پی گیری کنید. هم‌چنین بدون نظر یک پزشک استفاده از مکمل را آغاز نکنید زیرا مصرف بیش از حد مکمل‌های غذایی می‌تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد. پزشک با توجه به سن، وزن و شرایط شما دوز مناسب را مشخص کرده و بسته به همان می‌توانید پیش بروید.

مکمل های پروتئین وی که در این مطلب به شما معرفی می کنیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند که عبارت انداز:

پودر پروتئین وی ژن استار 2270 گرمی

پودر پروتئین وی ژن استار انواع مختلفی از اسیدهای آمینه را در خود جای داده است. این مکمل حاوی پروتئین وی کنستانتره و هیدرولیز شده بوده و موجب افزایش حجم عضلانی می‌شود به همین دلیل محصولی مناسب برای ورزشکاران است. این محصول با طعم بیسکوئیت وانیلی عرضه شده و 2270 گرم وزن دارد.

پروتئین وی ایرانی یا خارجی

مشاهده قیمت پروتئین وی ژن استار 2270 گرمی

پودر پروتئین وی 100 درصد کاله پرو 1800 گرمی

این محصول در دوره های کات وچربی سوزی یا عضله سازی به ورزشکاران عزیز پیشنهاد میشود البته لازم به ذکر است که کسانی هم که میخواهند افزایش وزن اصولی داشته باشند به پروتئین وی نیاز دارند زیرا از افزایش وزن همراه با چربی جلوگیری می‌کند. پودر پروتئین وی 100 درصد کاله پرو به کاهش فشار خون، قند خون و کاهش افسردگی کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید این محصول را به راحتی از داروخانه آنلاین دارو بیار تهیه نمایید.

مشاهده قیمت پروتئین وی کاله پرو 100 درصد

پروتئین وی گلد آی اس اس

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس 908 گرم که یکی از محصولات پروتئینی شرکت ایرانی اکسیر گستر می باشد، در دسته مکمل‌های بسیار کم خطر و محبوب قرار می گیرد. این مکمل علاوه بر پروتئین، مقدار کمی چربی و کربوهیدرات نیز همراه خود دارد.

مشاهده قیمت پروتئین وی گلد iss

سخن پایانی

انتخاب بین مکمل پروتئین وی ایرانی یا خارجی به نظر شخصی خود شما و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، بستگی دارد اما به طور کلی قیمت مکمل پروتئین وی ایرانی به مراتب کمتر از نوع خارجی بوده و همیشه در دسترس است. افراد زیادی مصرف مکمل‌های خارجی را توصیه می‌کنند اما از آنجایی که برندهای ایرانی به تازگی در این راه قدم گذاشته‌اند، انتظار می‌رود در چندین سال آینده محبوبیت بیشتری بین ورزشکاران پیدا کنند. از جمله بهترین برندهای ایرانی تولید کننده مکمل پروتئین وی می‌توان به پگاه، دوبیس و کارن اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

  • پروتئین وی را با چه مکملی مصرف کنیم؟
  • هر اسکوپ پروتئین وی چند گرم است؟
  • عوارض پروتئین وی
  • تشخیص پروتئین وی اصل از تقلبی
پروتئین وی ایرانی یا خارجی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول